Job 62 van 105


Report this listing

Solliciteren



Medewerker commerciële binnendienst


Functie

Voor een bedrijf in regio Zele zijn we op zoek naar een gedreven persoon om het dynamische team te versterken. Je gaat aan de slag bij een bedrijf dat bekend staat om zijn brede scala aan automobielproducten.

WIE ZIJN WIJ?

Een sprankelend bedrijf met twee toonaangevende vestigingen in Zwevegem en Zele, gespecialiseerd in de distributie van authentieke wisselstukken voor diverse automerken. Wij omarmen een uitgebreid assortiment, met een speciale focus op namen als Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Alfa, Lancia, Chrysler, Jeep, Dodge, Kia, Chevrolet EU, Landrover, Jaguar, Hyundai en BMW.

WAT GA JE DOEN?

Als nieuwe toevoeging aan ons team van experts, wordt van jou verwacht dat je:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gewaardeerde klanten, waaronder garages en concessies.
  • Originele auto-onderdelen verkoopt aan bestaande en potentiële klanten, waarbij je de bestellingen van A tot Z afhandelt.
  • De beschikbaarheid van onderdelen controleert en offertes opstelt voor onze klanten, met een vleugje proactief denken en het aanbieden van alternatieve oplossingen.
  • De technische vragen van klanten beantwoord je aan het atelier en/of magazijn, omdat jouw kennis een waardevolle troef is.
  • Administratieve taken met een glimlach aanpakt.

WANNEER MOET JE WERKEN?

  • Maandag tot vrijdag
  • Tussen 08u00 en 18u00 max.

Jouw profiel

  • Een passie heeft voor de automobielsector, met een geweldige kennis van autowisselstukken.
  • Communicatief vaardig is en klanttevredenheid hoog in het vaandel draagt.
  • Tweetalig is (Nederlands-Frans) of zich comfortabel voelt in het Frans.
  • Vlot overweg kan met de gebruikelijke Officepakketten.
  • Nauwkeurig, leergierig, proactief en een echte teamspeler is.
  • Zich laat motiveren door het behalen van vooropgestelde targets.
  • Technische en financiële oplossingen ontwikkelen en uitwerken in bestekken, voorontwerpen, lastenboeken, offertes, prijsopgaven
  • De noden van een (potentiële) klant analyseren in termen van uitvoerbaarheid en rendabiliteit
  • Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • De relatie met de klant onderhouden
    De klant technische bijstand verlenen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen

Aanbod

WAT BIEDEN WIJ?

  • Een boeiende uitdaging in een groeiend bedrijf.
  • Een dynamisch en gemotiveerd team van 16 personen om deel van uit te maken.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief in een mensgerichte werkomgeving.
  • Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques.
  • Een 39-urige werkweek met 20 verlofdagen aangevuld met 6 ADV-dagen.

Interesse? Neem dan zeker contact op met het team van Actief interim Lokeren:

  • Via telefoon: 09 274 30 30
  • Via mail: actief.lokeren@actief.be
  • Via WhatsApp: 0471 66 04 25

Ons team neemt binnen de dag met jou contact op!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht